maandag 22 juni 2015

Burgemeester Gabriëls met de fiets naar bikertreffen

Dat burgemeester Roger Gabriëls (GBL) deze week zo veel mogelijk met de fiets zal rijden, kon je hier zaterdag al lezen. Vandaag weerlegt onze burgemeester in Gazet Van Antwerpen ook de dorpsroddel dat hij het voor het einde van zijn legislatuur aftrapt.

De campagne ‘Burgemeester op de fiets’ wil zoveel mogelijk Kempenaars aan het trappen krijgen. Roger Gabriëls geeft alvast het goede voorbeeld en trapt deze week door weer en wind. “Gelukkig staan er in mijn agenda weinig verplaatsingen buiten de gemeente. Dus ik zie het helemaal zitten”, aldus onze burgervader.
Gabriëls startte zijn Tour d’Huirtuit afgelopen weekend op het bikertreffen ‘Brothers In Arms World Run 2015’ en ontkende en passant dat hij het nog voor het einde van zijn legislatuur afbolt. “De burgemeester is het beu”, beweren kwatongen aan allerlei togen. “Het eerste wat ik daar zelf van hoor”, reageert Gabriëls verbaasd. “Ik doe mijn functie nog steeds graag. Het is zeker niet de bedoeling om mijn sjerp vroeger dan gepland uit te doen.”


Afgelopen weekend bezocht burgemeester Gabriëls een internationale bijeenkomst van ruim vierhonderd ruige bikers ... met de fiets. Allied Veterans MC hebben hun clublokaal tussen de Binnenstraat en de Niemandshoek. (Foto: Mia Uydens)

Geen opmerkingen: