woensdag 11 juli 2012

11 juliviering in beeld

Om de Vlaamse feestdag extra in de verf te zetten, is er straks een volledig Nederlandstalige Vlaanderen Muziekland om 20.30 uur op de Grote Markt van Sint-Truiden en ook rechtstreeks op Eén. Herenthout vierde een en ander afgelopen zondag, met optredens van Kempen Zingt Mee! en Zwart Op Wit.

Ondanks de goede stemmen en de toffe liedjes, vond onze man het jammer dat het trio van Kempen Zingt Mee! maar weinig moeite deed om de zaal te animeren. “Roepliedjes als dit vragen om interactie. Qua spektakel en humor bleven we wat op onze honger zitten ...” Er waren natuurlijk verzachtende omstandigheden: de soundcheck die maar bleef duren en de ongelukkige podiumopstelling, waardoor het leek dat meer dan de helft van de zaal niet mócht meedoen ...















Geen opmerkingen: