Parkfeesten Herenthout rijdt op zondag 22 juli met een dubbeldekbus naar de collega’s van Gentse Feesten.
Stefan Laenen: “We vertrekken om 13 uur aan de kerk van Herenthout. In Gent vertrekken we om 1 uur ’s nachts aan de kathedraal. Dus als er op de terugreis niet te veel spauwers zijn, komen we aardig in de olie om 2 uur in Huirtuit weer aan.”
In Gent mag iedereen trouwens vrij rondlopen en spelen. Optredens en activiteiten bij de vleet. Het volledige programma vind je op gentsefeesten.be.
Inschrijven is verplicht. “Vol = vol = lol. Onze chauffeur neemt maximum 74 feestneuzen mee. Prijs voor dit alles is de belachelijke som van 10 euro. Veel minder dan zelf naar daar bollen, parking betalen en achteraf de boete voor dronken rijden.”
De eigen Parkfeesten gaan trouwens door op zaterdag 18 augustus in het park achter de kerk. Op het programma staan o.a. La Cuenta, Willy Sommers en Kameraad Korsakov, alias Stef Bef van het jarige Katastroof.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten