donderdag 16 juni 2016

Belle Pérez getrouwd

Belle Pérez (40) is donderdagnamiddag met haar Nederlandse vriend Wouter van der Horst (33) getrouwd. Het koppel arriveerde aan het gemeentehuis van Herenthout met ... een helikopter. “Terwijl ik mij klaarmaakte circuleerde er een helikopter boven ons huis. Nu gaat de pers toch wel echt te ver, dacht ik nog”, lacht de kersverse bruid in Gazet Van Antwerpen.

Pérez en van der Horst wonen al enkele jaren in ons dorp. “En we wonen hier graag. Herenthout heeft bovendien een ontzettend lieve burgemeester. Hij bracht veel humor in onze dienst.”
Het koppel stapte trouwens met drie in de huwelijkshelikopter. De zangeres maakte nog maar pas bekend dat ze in positie is. “Het is van te moeten”, grapt Belle. “Ik ben zo blij dat ik drie maanden zwanger ben. Eigenlijk is dat het ultieme huwelijkscadeau. We kijken enorm naar de geboorte uit. Maar eerst nog een drukke muzikale zomer en een huwelijksreis. Uiteraard gaat die naar... Spanje.”
Zaterdag doet het kersverse paar heel het huwelijk nog een keer uitgebreid over. “Onze trouw zaterdag is vooral voor familie en intieme vrienden. We maken er een onvergetelijk Spaans-Hollandse dag van.”
Dat van der Horst eerder deze week nog werd verhoord in een zaak van een juwelenroof, wou het koppel op deze heuglijke dag gewoon vergeten. “Ik heb 100% vertrouwen in de goede afloop van de zaak en dit op basis van zowel de analyse van zijn advocaat als van de uitleg van Wouter zelf”, zei Belle Pérez hierover dinsdag nog op Facebook. “Het feit dat Wouter NIET werd doorverwezen naar de onderzoeksrechter - in Nederland de Rechter Commissaris - sterkt uiteraard dit vertrouwen. Voor het overige zullen noch Wouter noch ik enige verklaring afleggen en wachten in alle sereniteit het verdere onderzoek af.” Waarvan akte ...






Vorige week donderdag stonden er ook al BV-spotters aan het gemeentehuis die dachten dat Belle Pérez op 10 juni ging trouwen. Fout dus! (Foto’s: Joren De Weerdt, Ludo Coenen, Bieke Tanghe)

Geen opmerkingen: