dinsdag 21 maart 2017

Allerlaatste interview

Roger Gabriëls (GBL) is zijn laatste dagen als burgemeester aan het kloppen. Partijgenoot Patrick Heremans heeft gisteren immers de eed afgelegd bij provinciegouverneur Cathy Berx en volgt hem vanaf 1 april op. Collega Ludo Coenen (nnieuws.be) had met Roger nog een allerlaatste interview.

nnieuws.be: Het Stoetersdorp blijft in goede handen?
RG: “Daar heb ik alle vertrouwen in. Mijn afscheid is goed voorbereid en alles wordt goed overgedragen. In onze partij hebben we goed samengewerkt en ook daar zijn de nodige overdrachten gebeurd.”

nnieuws.be: Hoe kijk je terug op je burgemeestersschap?
RG: “Als een toffe periode waarin we in de gemeente hard gewerkt hebben. Herenthout is en blijft een gemeente waarin heel wat georganiseerd wordt, met hardwerkende verenigingen en de jaarlijkse carnavalstoet als hoogtepunt.”

nnieuws.be: Wat ga je nu verder doen?
RG: “Eindelijk ga ik meer tijd hebben voor mijn kleinkinderen. Gedaan met te vroeg van verjaardagsfeestjes vertrekken omdat er één of andere vergadering wacht. De vergaderingen van mijn partij blijf ik volgen. Eindelijk meer relaxen en dingen doen waarvoor ik anders geen tijd had.” (Bron: nnieuws.be)

Geen opmerkingen: