zaterdag 2 januari 2016

Steven stopt (eventjes) met werken!

Hij is pas 37 en gaat toch al op pensioen. Steven Segerink wil in 2016 meer tijd vrijmaken voor vrouw en kinderen en heeft daarom zijn bloeiende krantenwinkel aKtueel overgelaten.

De goedlachse voorzitter van VC Herenthout weet nog niet waar of wanneer hij weer gaat werken. Maar met oudjaar was er even geen tijd om aan de toekomst te denken: de klanten van Steven en Inge verdienden een mooie dankjewel. Aan de overkant van zijn krantenwinkel pootte het koppel een feesttentje neer, waar vrienden en familie drank aan de klanten serveerden.
Segerink begint het nieuwe jaar dus met een welverdiende vakantie. Acht jaar lang ontving hij zijn klanten met een lach en een vriendelijke babbel. “Ik ga nu een beetje paar weken vakantie pakken. Ik heb geen vooruitzichten en heb nog niet gesolliciteerd of zo. Maar de carnavalsstoet komt eraan, ik zit ook in de groep van de nieuwe prins. Dat wordt superleuk! Ik ga eerst nog heel hard genieten”, wist hij op RTV.
Steven blikt met veel voldoening terug op zijn carrière als kranten- en boekskesverkoper. “Ik zou het iedereen aanbevelen. Maar ge moogt ’s morgens geen ochtendhumeur hebben. Dan zou ik het écht niet doen.” En het toeval wil toch wel zeker dat ‘overnemer’ Luc Helsen helemaal geen last heeft van ochtendhumeur ...


Op nieuwjaarsdag postte Steven volgend berichtje op Ge zaa van huirtuit as ge. “Onze laatste dag is een feit en we willen iedereen bedanken voor hun liefde en plezier. Het was een geweldig feest gisteren en het woordje genieten was hier zeker op zijn plaats. Ook onze vrienden, familie en de meisjes, merci dat we altijd op jullie konden rekenen. Beste wensen voor 2016 en niet vaarwel maar tot ziens!!!!” (Foto: Het Nieuwsblad)

Geen opmerkingen: