donderdag 7 maart 2024

GBL wil opnieuw mee besturen

Oppositiepartij GBL heeft Sophie Gabriëls aangeduid om de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen te trekken. De partij heeft een duidelijke missie: opnieuw mee besturen.

Sophie is 44 en zetelt momenteel al in de gemeenteraad, politieraad, toerismeraad en de raad voor lokale economie. “GBL heeft in het verleden bewezen een meerwaarde te zijn voor Herenthout. Door in de voetsporen van mijn vader, voormalig burgemeester Roger Gabriëls, te treden mag ik rekenen op de steun en kennis die hij tijdens zijn politieke carrière heeft verworven.”

Ben er klaar voor
Haar achtergrond als zelfstandige en mama van twee zonen heeft Sophie naar eigen zeggen gevormd tot een gedreven en betrokken vrouw. “Met een passie voor het verbeteren van ons dorp. Mijn visie voor Herenthout is er één van vooruitgang en duurzaamheid waarbij mens, milieu en economie in evenwicht zijn. Ik geloof in een gemeente waar iedereen zich gehoord en vertegenwoordigd voelt.”
“Verandering is meer dan nodig in Herenthout”, klinkt het strijdvaardig. “Als de Herenthoutse kiezer mij hiervoor een mandaat geeft, zal ik mijn verantwoordelijkheid dan ook niet ontlopen. Ik ben er klaar voor.”

Sophie Gabriëls is kandidaat-burgemeester. — © rr

“Ben er klaar voor, ben er klaar voor!”

Geen opmerkingen: