dinsdag 11 januari 2011

Stefanie Krieckemans schakelt over op plan B

Miss België-finaliste Stefanie Krieckemans blikt vandaag in Het Nieuwsblad terug op haar deelname. “Ik heb mensenkennis opgedaan en ik heb er een goede vriendinnen aan over gehouden. Dat is het voornaamste”, zegt de 19-jarige studente handelsingenieur.

Krieckemans laat het hoofd niet hangen en laat er geen twijfel over bestaan dat ze de verkiezingen heeft gehad. “Miss België is in dit land de meest prestigieuze wedstrijd waaraan je kunt deelnemen. Eindigen bij de laatste zestien is een eer.”
Voor Stefanie is het tijd voor plan B. “Ook tijdens de maanden dat de zoektocht naar de nieuwe miss aan de gang was, heb ik mijn studies niet verwaarloosd. Ik wilde geen sabbatjaar inlassen al het niet echt nodig was. Goede examens afleggen is nu mijn volgende doel.”

Geen opmerkingen: