vrijdag 1 april 2011

Bieber-fever

Het Sportpaleis werd afgelopen woensdag ingenomen door krijsende tienermeisjes. Justin Bieber trad er immers op. Ook aanwezig: de twee zussen Silke (10) en Femke (11)en hun nichtje Dorien (16) uit Herenthout.

De drie meisjes werden met een limo naar de VIP-ingang van het Sportpaleis gebracht. Ze zetten daarmee heel wat fans op het verkeerde been die verwachtten dat Bieber zelf zou uitstappen. Eén en ander was een cadeau van mama en papa, zo bleek. “Ik word morgen aan mijn rug geopereerd en wou iets speciaals doen voor de kinderen”, vertelde mama Isabelle gisteren in Gazet Van Antwerpen. “We maken er een echt VIP-gedoe van voor hen.”
Gisteren kwam ik trouwens ook te weten dat er ook een Vlaamse versie van Bieber bestaat, Ian Thomas. Dat zijn z’n echte voornamen weet ik uit goede bron. Meer nog: hij gaat recht tegenover mijn werkadres naar school. Onder politiebegeleiding – het kunnen ook bodyguards zijn – nog wel, want het kind is naar verluidt zo’n eikel op school dat hij zich ongeliefd heeft gemaakt en wordt bedreigd. Reden voor z’n stiefvader – de wereldberoemde (musical-)acteur Chris Van Tongelen – om de hulp van enkele (would-be) flikken in te roepen, om z’n fout gekapte zoon naar school te begeleiden ...

Geen opmerkingen: