zondag 18 januari 2015

Dé Max heeft geen spijt van tattoo

Toen Nick Nuyens in 2011 de Ronde van Vlaanderen won, hield de Bevelse cafébaas Marc ‘Max’ Heylen zijn belofte door een tatoeage op zijn arm te laten zetten. Nu Nuyens afgelopen dinsdag zijn afscheid als renner heeft aangekondigd, betekent dit niet dat ze minder waard is. “De tekening zal voor mij altijd een herinnering blijven aan de fantastische periode die hij ons geschonken heeft”, klinkt het.

“Ik heb toen in 2011 een bom en ‘Nick Nuyens’ op mijn arm laten zetten. Ik loop er normaal niet mee te koop, maar ik ben er nog altijd heel trots op”, zegt de Max deze week in Het Nieuwsblad. “Nick heeft me de tattoo zelfs eens laten tonen aan zijn ploegmaats. Hij vond het geweldig. Het is niet omdat hij nu stopt, dat het niets meer waard is. Ik heb er nog lang geen spijt van”, besluit de sympathieke cafébaas met Huirtuitse roots .


Foto: Dirk Vertommen.

Geen opmerkingen: