Mortierbrigade sleepte de opdracht in de wacht na een pitch tegen TBWA, Darwin en Germaine. Het innovatieve van Mortierbrigade was dat ze een concept voorstelden dat volledig geïntegreerd is. Naast televisie wordt ook internet gebruikt om de hele gemeenschap van scholen, leerkrachten en ouders te bereiken en te betrekken. Het concept kan het hele jaar door gebruikt worden.
“In de kleuterschool worden de kleuters bijzonder vaardig en leggen ze de basis voor hun toekomst”, zegt Jef Raeman, Strategisch Planner van mortierbrigade. “Daarom kozen we ervoor de kleuters zelf aan het woord te laten en we vertaalden dit naar een internetluik waar je zelf de kleuters een boodschap kan laten zeggen.”
Zondag 2 september wordt de spot uitgezonden als de boekentassen klaar staan voor de spannende eerste schooldag. Je kan het filmpje bekijken op jaarvandekleuter.be en je kan er zelf één maken.
CONTACT Jef Raeman, tel.: 02-427 24 14 of e-post
EXTRA BLADWIJZERS Gemeenschapsonderwijs ’t Klavertje >>> Gemeenteschool Klim-op >>> Gesubsidieerde Vrije Kleuterschool & Lagere School De Luchtballon
Geen opmerkingen:
Een reactie posten